kawaiiyoshi

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

Förlåt! (igen..)

Av Yoshi - 21 maj 2011 19:48

För jag inte bloggat idag!

Det är nämligen så, att jag varit funkonär på en Agility tävling! 

8D

Jag var "Hinder-Fixare", man ställer upp hindrerna som rasar när hunden river dom ;)

Man måste vara JÄTTE snabb, för sen är det nästa epikages tur! 8'O

Hehe ^^ <3

Men nu är det dags för...




Idag ska jag tipsa om...


LUCKY STAR!

Som jag redan haft som tips på min gamla blogg, men det var bäst

att jag hade den här med! ^^ <3



Den med blått hår är Konata Izumi.

Datanörden :3

Den med långt lila hår är Kagami Hiiragi.

Hon blir alltid sur på Konata... x'D

Den med kort lila hår, är Tsukasa Hiiragi.

Hon är Kagamis tvilling och hänger mest bara med.

Och sist men inte minst, Miyuki Takara.

Hon är den smarta och lite fega.


Här kommer lite bilder! ^^ <3


Konata äter en så kallad, Cornet! x'D


Och Kagami tuggar på pinnar ^^


      

En fin bild på Konata och Kagami! 8D


Tsukasa |3


Kagami och Tsukasa!

Tsukasa är den till vänster, Kagami till höger. ;D


Och Miyuki! ♥


Bloggar senare!


Bye-Bee!

                  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yoshi - 1 juni 2011 20:08

Jaa, det är jag faktist! För det första så ska jag köpa en  Haruhi cosplay! ^^ <3 Aslycklig över det! <3 För det andra, så har jag en kille... Men namnet säger jag aldrig! x'D <3   Orkar inte blogga, för jag är febrig :/   ...

Av Yoshi - 30 maj 2011 16:19

Idag har jag fått lite nya kläder! Jag har inte så stor lust att fota nu, så bilder kommer senare! ^^♥ På Onsdag är det Husdjursdag! Det är skolan som planerat det. ;) Då ska man ta med sig sitt husdjur. Och jag ska ha med mig min ...

Av Yoshi - 28 maj 2011 10:55

Idag fyller min bästa vän år! <3 Grattis till dig! <3   Här är hennes fina blogg! ^^ <3   www.fannyraja.bloggplatsen.se   <3   Kram till dig, och till alla andra! Sayonara! ^^ <3 ...

Av Yoshi - 27 maj 2011 19:32


Hej på er! Förlåt såå mycket jag inte bloggat! TwT Men det är så att jag inte har så mkt tillgång till datan hos min mamma! Men jag kan meddela att "Kagamine Rin" är min nya favo i Vocaloid! 8D Jag ändrar lite ofta... |3     Sayonara!...

Av Yoshi - 22 maj 2011 18:55

Nu är Yoshi arg! >:O  Jag vet inte hur jag ska få in videon! Ist får det väl bli lite bilder på mig...           Jag .w.     Jag äta kina mat! 8'3   Jag är på Yasuragi, ett japanskt spa! ^^ <3   Det var nog allt för ...

Ovido - Quiz & Flashcards