kawaiiyoshi

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Yoshi - 7 maj 2011 15:24

Hej på er kära läsare! ♥

Nu är spelar jag som sakt Wii med mina kusiner, vi har väldigt kul!

Min kompis blogg heter

www.sweettora.blogg.se


En väldigt bra blogg, tack för att du finns Tora, du äger! ♥

Nu ska jag gå och kolla när hon spelar wii! :3


Hejdå, kram på er alla! ♥

Av Yoshi - 7 maj 2011 12:08

Nu är sitter inte jag vid min data. ;)

Jag tänkte visa en rolig video jag hittade, som verkar vara extremt känd!

Det är "The Duck song", som handlar om en anka

som frågar efter vindruvor i ett Lemonad stånd.

Mer vill jag inte säga!   

Så, är kommer den! :3


'Til the very next day...

bam bam bam bamparapam. XD


Hörs senare, kram!

Sayonara <3


Av Yoshi - 7 maj 2011 08:47

Jag tror dom flesta vet vad Kompispris är!  

Så här kommer ICAs egna Kompispris! :3


 

Men hej iallafall!

Idag ska jag åka till ett hundcafé i Norrtälje med mina kusiner.

Vi ska dit med min låtsasmamma, och våran hund.

Här är en liten bild på min älskade Rocco! ♥


 

Familjens underbara hund! ♥

I ♥ U ROCCO! 

Ska sova hos låtsasmoster/bonusmoster sen.


Sayonara!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards