kawaiiyoshi

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Yoshi - 19 maj 2011 19:55

Man säger ju bara "Moshi" när man svarar i telefonen...

Så dumt av mig ^^'

Men men, det här var bara ett onödigt kort inlägg, eftersom

jag inte får sitta vid datan nu. :/


Sayonara, sov gott! ^^ <3

Av Yoshi - 19 maj 2011 19:55

Man säger ju bara "Moshi" när man svarar i telefonen...

Så dumt av mig ^^'

Men men, det här var bara ett onödigt kort inlägg, eftersom

jag inte får sitta vid datan nu. :/


Sayonara, sov gott! ^^ <3

Av Yoshi - 19 maj 2011 15:25

Nu var det tydligen så att man skulle köpa

ARM DELEN

till cosplayen! Är väldigt besviken, och ledsen :'(


Men jag har hittat en annan, billigare fast med Lucky star! 8D

Den ska jag köpa! 8(>.<)8

Kolla, kolla! Vad Kawaii! ^^ <3



500 kronor på eBay! Billigare en min förra uniform... |3


Men förlåt för jag inte skrivit! Igår hade jag inte tid, för jag var med

min kompis Konata, och kunde inte då, tyvär.


Skriver mer ikväll om lilla Yoshi kommer ihåg... :3


Sayonara! ♥


PS. Jag vill gärna ha fler kommentarer/besökare! ^^  ♥

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards