kawaiiyoshi

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Yoshi - 6 maj 2011 21:44

Ni vet ju att jag pratade om att berätta vem Miku är?

Här kommer Minifakta!

Minifakta:

Miku Hatsune är känd över hela Japan, nästan världen.

Hon är egentligen en påhittad karaktär från Yamaha.


Låter lite dumt att säga att hon är påhittad... -.-'


Här kommer en video!


Hon är faktist asgrym!


Det var allt för mig idag, vi ses imorgon!

Sayonara! n___n


zzzz  

Av Yoshi - 6 maj 2011 21:33

Konnichiwa!

Jag var tvungen att slita ifrån mig datan, för att vara lite med familjen. 

Men iaf, jag har hittat en super bra video!

Jag "är" ju faktist Kagami Hiiragi i Lucky star!☺

Så jag hittade en låt som var typ hennes när hon sjunger!



På svenska låter det som hon sjunger "Hoppetti hoppetti hoppeti"  


Sayonara, och godnatt! ♥ 

Av Yoshi - 6 maj 2011 18:10

Vad vi ska äta idag... '-'

Pappa sa att vi typ skulle äta Pizza, så tänkte kolla det strax! 


Nu tänkte jag iaf skriva lite om dagen!

Idag har jag varit med mina vänner i skolan, Melon och Mäs.

Jag hade inte lämnat in mobilen idag (vilket man MST göra!) så vi tränade 

på en dans, Lucky star dansen, ni vet!  


Hittade några roliga smileysar! Visar dom! <3


 

Min absoluta favo, Mario 1up svamp!

 

    

Om ni ser mig, kan ni ju säga: "Åh, titta! Det är hon som är mario-

svamp nörden!" xD


 Nu tänkte jag ge en varsin smiley till alla mina bästa vänner!

Bästisen som börjar på F:

   


Mäs:

  

Sry Mäs, du fick vara en liten grisi knorr! :) <3


Melon:

  

Sjukt nog, fanns det en Melon som "smiley", så du borde bli glad!   


Skriver senare, då kan jag lägga in bilder på min idol, Miku Hatsune!

Sayonara!

  

PS. Vi skulle äta hemmagjord Pizza, YEEYW!!!     

Av Yoshi - 6 maj 2011 15:01

Konnichiwa igen!   

Jag har så tråkigt, så har bestämt mig för att ha...


 


Idag har Yoshi bestämt sig för att ha...


SUPER MARIO!


 

Super Mario är ett av världens gamlaste TV-Spel.

Spelet går ut på att man ska klara alla banor, och rädda Princess Peach.

Hon räddar man genom att besegra Bowser.


Här kmr lite mer Mario bilder!  


   

Första super Mario. Har spelat det förrut, fastän jag bara är 11 vintrar! :3


Haha, kolla skillnad på den gamla svampen och på...


   

NYA svampen! Lite kul att se på dem.  


Skriver senare igen, ses! ♥ 

Av Yoshi - 6 maj 2011 14:22





Moshi Moshi igen! Låt mig få presentera...


                                        



                    

         


PIKACHU!!! ♥


Ja, dagens Manga är Pikachu!

Pikachu är en karaktär i Pokémon, som är Ash's bästa vän!

Ash har haft Pikachu enda sen han började sin Pokémon resa.

     

Det där är en Pikachu!


Skriver mer ikväll!


Sayonara! ♥ 


 

Av Yoshi - 6 maj 2011 14:04

Moshi Moshi! ^^

Idag har det varit en rolig dag i skolan! Träning på Lucky star dansen

med bästa kompisarna = gick inte så super najs...   

Men men, vi hade iaf kul!


Nu skulle jag vilja tipsa om bra bloggar, som mina kompisar har! Här kmr dom: 


www.fannyraja.bloggplatsen.se


Min bästa kompis blogg var det! <3


www.kawaiikonata.blogg.se


Världens ägigaste på att göra designer/headers!

Hon gjorde faktist min! :3 


Här kmr lite bilder! Efter det så blir det Dagens Manga! <3

Bilderna finns också på min gamla blogg, men känns bra att lägga in

dom här också! :


  

Såå, söt! <3

   

Den här hittade jag nyligen, så har inte lagt upp

den på min blogg! I ♥ PIKACHU!

  


  

    

              

Det var bilderna, snart kmr Dagens Manga!


Sayonara sålänge! ^^♥


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards