kawaiiyoshi

Alla inlägg under maj 2011

Av Yoshi - 6 maj 2011 14:22





Moshi Moshi igen! Låt mig få presentera...


                                        



                    

         


PIKACHU!!! ♥


Ja, dagens Manga är Pikachu!

Pikachu är en karaktär i Pokémon, som är Ash's bästa vän!

Ash har haft Pikachu enda sen han började sin Pokémon resa.

     

Det där är en Pikachu!


Skriver mer ikväll!


Sayonara! ♥ 


 

Av Yoshi - 6 maj 2011 14:04

Moshi Moshi! ^^

Idag har det varit en rolig dag i skolan! Träning på Lucky star dansen

med bästa kompisarna = gick inte så super najs...   

Men men, vi hade iaf kul!


Nu skulle jag vilja tipsa om bra bloggar, som mina kompisar har! Här kmr dom: 


www.fannyraja.bloggplatsen.se


Min bästa kompis blogg var det! <3


www.kawaiikonata.blogg.se


Världens ägigaste på att göra designer/headers!

Hon gjorde faktist min! :3 


Här kmr lite bilder! Efter det så blir det Dagens Manga! <3

Bilderna finns också på min gamla blogg, men känns bra att lägga in

dom här också! :


  

Såå, söt! <3

   

Den här hittade jag nyligen, så har inte lagt upp

den på min blogg! I ♥ PIKACHU!

  


  

    

              

Det var bilderna, snart kmr Dagens Manga!


Sayonara sålänge! ^^♥


Av Yoshi - 5 maj 2011 19:55

*Suck* Ja, som sakt, jag har fem min på mig att skriva inlägg!

:S

Men iaf... Konnichiwa på er! <3

Idag har jag cosplayat Miku Hatsune. Se mer på www.wikipedia.se

för att se vem det är. Hon är mitt största fan, och Miku är mitt smeknamn! :3 <3


Nu så ska jag tjäna till en Lucky star school uniform! 650 kr blir det...

Bild kmr här! :D


 

Miin... >:3 


Sayonara! ^^ <3

Av Yoshi - 4 maj 2011 19:55

 Moshi Moshi allihopa!  ^^ <3

Jag heter egentligen något annat, men kalla mig för Yoshi! :3

Jag hade blogg.se innan, men jag hade tänkt på att byta hit, för jag förstår

tyvär inte blogg.se så mycket. :(


Men iallafall! På min förra blogg skrev jag inte såå mkt,

men nu ska jag köra igång! Jag har Yoshi's tips och Dagens Manga!

Min kamera har tyvär gått sönder... :/


Men här kommer första videoklippet! :3


 

Kram på er allihopa!


Yoshi


Ps. För dom som undrar, så hette min gamla blogg

www.kawaiiyoshi.blogg.se


<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards